Hoe gebruik ik de Funny Helptool?

Waar kan ik terecht met mijn vragen?
Mocht het antwoord op jouw vraag er niet bij staan, dan kun je een e-mail sturen naar Funny Player support. Dit doe je door op "een vraag indienen" te klikken. Elke afzonderlijke email krijgt een eigen "ticket nummer". Stuur daarom niet meerdere e-mails met hetzelfde onderwerp, hierdoor krijg je niet sneller een antwoord. Integendeel, het kan de zaak juist behoorlijk vertragen. Heb jij na ons antwoord aan jou nog een vraag, stel deze dan gerust in dezelfde mail die je van ons hebt ontvangen. Dit werkt sneller dan het versturen van een nieuwe e-mail. Je kunt ook "Mijn aanvragen" aanklikken. Hoe stuur je je vraag het beste en zo correct mogelijk aan ons door?

Heel simpel: kies de optie die het beste bij jouw vraag/probleem past uit het onderstaande menu "Ik wil het graag hebben over.." Zoals bijvoorbeeld:

Een probleem bij het aanschaffen van Funny Diamanten
Als je onlangs Diamanten via bij ons hebt besteld, maar er is iets misgegaan bij de transactie wat nog niet staat beschreven in onze Funny Diamanten FAQ vul dan een duidelijke omschrijving jouw probleem in.

Mijn Funny wachtwoord/ het Funny wachtwoord van mijn kind
Als het niet lukt om zelf een nieuw wachtwoord op te vragen of het lukt je niet om in te loggen dan kun je deze optie kiezen om contact op te nemen met de Funny Helptool.

Een account met een ban/ typverbod of ruilslot
Als je van mening bent dat je een onterechte sanctie hebt gehad, dan kun je kiezen voor deze optie. Onze Funny Help Tool zal op basis van chatlogs controleren of dit klopt. Heb je een sanctie gehad dan zul je zo nu en dan wanneer je in Funny inlogt een pop up bericht krijgen hoe jouw huidige ban status er uit ziet. Het is overigens altijd een goed idee om eerst de FAQs "Waarom ben ik verbannen?" en "Waarom kreeg ik een ban, een mute of een ruilslot?" te checken.

Iemand anders is op mijn Funny ingelogd
Mocht je merken dat iemand anders dan jij zelf op jouw Funny is ingelogd, vragen we om onmiddellijk je wachtwoord veranderen. Hoe verander je je wachtwoord? Klik hier.

Een technisch probleem met mijn Funny account
Heb je een bug gezien in Funny of heb jij zelf technische problemen in Funny? Kies dan voor deze optie.

Een Funnynaam veranderen
We bieden geen naamswijzigingen aan Funny’s aan. Wil je toch een nieuwe Funny naam hebben dan zul je een nieuw account moeten maken. Mocht je ons toch om bepaalde redenen willen uitleggen waarom jij een andere Funny naam moet hebben dan kun je voor deze optie kiezen.

Hoe ik mijn briljante idee aan Funny Hotel kan vertellen?
Heb jij iets verzonnen dat volgens jou Funny nog beter zal maken? Wil je een suggestie doen voor een geweldig cool meubel? Kies dan deze optie in het keuzemenu. We krijgen dagelijks heel veel geniale ideeën toegestuurd, zoveel dat we niet meer persoonlijk kunnen reageren. Wij verzamelen echter de beste ideeën en sturen die door naar de juiste afdeling.

Een zakelijk/reclame/marketing voorstel of vraag
Zakelijke contacten die een voorstel of vraag hebben voor Funny Hotel, kunnen deze optie kiezen. Er wordt dan z.s.m. contact met u opgenomen. Ben je een Funny speler, dan is deze optie niet geschikt voor jou. We vragen je vriendelijk om een keuze uit de andere opties te maken.

Werken bij Funny
Ben je geïnteresseerd om bij Funny te werken? Raadpleeg onze vacature pagina hiervoor!

Competities en activiteiten
Heb je een vraag over een prijs/campagne of competitie, kies dan voor deze optie.

Verwijderen van je Funny account:
Kies voor deze optie als je je Funny account wilt verwijderen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen